sâmbătă, 16 iunie 2012

Chiajna cu personaje:)



Si pentru ca, in ciuda aparentelor, nu am mers singura in excursia de la Chiajna, trebuie spus ceva si despre partea "umana" a expeditiei noastre. 
Insotitoare mi-au fost Pateu si cu Bianca, care sunt un fel de eu si Andreea, un fel de Bonnie si Clyde sau alte comparatii de gen:). Adica ceva foarte tare:). Ele au fost cele care au insufletit seria de fotografii de la Chiajna, drept pentru care le multumesc si ma laud cu ele! Nu stim cand le mai prind intr-o asemenea combinatie, asa ca... enjoy!

PS: Nu as vrea sa omit un alt element important al excursiei, un muncitor si prietenul lui inedit! Nu o sa fie greu sa-i identificati:).






 Pateu isi studiaza cu atentie setarile

 Bianca si zambetul ei shugubatz

 Pateu in actiune

 Pateu in genunchi pe altarul creatiei :)


 Prieteni inediti

 Zgribulitul

 Bianca infruntand nametii blestemati...

Dupa care isi revine ca Phoenix din cenusa:D





 Pateu: Eu zic sa mergem ca am inghetat...

Dar inainte... hai sa facem cateva poze. A se observa diferentele intre cele ce urmeaza:D

Si o ultima serie publicitara, ca s-o citez pe Bianca: "Manastirea Chiajna...Fantome, blesteme, gard pe langa manastire.Si totusi,coafura rezista!"



Couldn't have said it better myself :D


2 comentarii:

  1. :)) Berila, ti-am zis ca ai un stil de a scrie ... la asta ma refeream.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Oana! Poti sa ma consideri deja fan. Imi plac pozele tale, imi place cum scrii, si mai ales cum reusesti sa captezi atentia facand fiecare poza un fel de teaser pentru urmatoarea. Bravo! :)

    RăspundețiȘtergere